Menu serwera

z rozmówek z korporacjami

wpierw może przybliżę nieco problem: jakoś z dwa dni temu na grupie dyskusyjnej mojego providera odezwał się człowiek (greetz joshua!), który miał problem ze swoją drukarką firmy hewlett-packard. otóż za cholerę drukarka nie chciała mu tekstu drukować, takiego zwykłego, czarnego, mimo iz tuszu miał chłopina pod dostatkiem. problem był z wysuszonymi dwoma tuszami kolorowymi ale druk nie szedł z kolory więc teoretycznie problemów żadnych być nie powinno. zainteresowało mnie to bo mam problem dokładnie odwrotny – czarnego brak a koloru pod dostatkiem. u mnie druk tekstu, nawet preparowanego tylko w kolorze, za cholerę nie idzie. próbowałem z pdf-em także i pod linuksem – dupa blada. joshua postanowił więc wywiedzieć się w pomocy technicznej jak sobie z problemem poradzić. oto krótka acz treściwa pogadanka:

Bartosz: Serdecznie witamy na Czacie HP. Nazywam się Bartek.
Bartosz: W czym mogę Panu pomóc?
joshua: witam, mam drukarke hp cp 1700
joshua: w weekend zabraklo w niej 2 z 3 kolorowych tuszy,
Bartosz: Czy jest to urządzenie lasaerowe?
joshua: zaznaczam ze kolorowych - mimo to drukarka odmawia
jakegokolwiek drukowania - nawet czarnego tekstu.
joshua: nie. cp 1700 to drukarka atramentowa
Bartosz: ok
joshua: moje pytanie: jak - bez zakupu tuszu kolorowego,
ktory jest mi zbedny - drukowac mam czarny tekst?
wzglednie obrazy w skali szarosci?
Bartosz: Niestety, nie mogę udzielić Panu szczegółowych
informacji na temat tego produktu oraz pomocy, ponieważ
ta linia produktowa nie jest obsługiwana przez pomoc
techniczną chata. Prosiłbym o skontaktowanie się z
pomocą techniczną pod numerem telefonu 0 22 5 666 000.
Tam uzyska Pan potrzebną pomoc. Czynne od poniedziałku
do piątku w godz: 8.00-17.00.
joshua: z calym szacunkiem, ale po co ten chat
w takim razie?
Bartosz: Czy mogę w czymś jeszcze Panu pomóc?
joshua: no jak widze, nie moze pan. pozdrawiam.
Bartosz: Pozdrawiam również. Do widzenia.

eeech te korporacje i ich helpdesk :)

3 odpowiedź do z rozmówek z korporacjami

  1. Khorneliusz Marzec 7, 2006 o 09:25 #

    Ehh, może ktoś z krakowskiego cyfronetu też dołoży 3 grosze. Ja wiem tyle że zakupili od HP chyba rok temu macierz dyskową za 1.5 mln zł (1.5*10^6) i do dzisaj nie osiągnęła pełnej wydajności – spece od HP nie umieją pomóc… z uwagi na kwotę sprawa już jest poważnie napięta. Ta firma to po prostu szajs robi.

  2. Yarpen_Abbil Marzec 7, 2006 o 14:19 #

    Ja miałem kiedyś podobną sytuację – Dzwoniłem, bo moja nagrywarka za żadną cholerę nie chciała nagrywać pod pingiwnem, mimo iż radziła sobie pod windą… Co usłyszałem w odpowiedzi na moje pytanie?!

    „Przykro mi, jednak nie mogę udzielić Panu informacji na ten temat, gdyż jest to problem sprzętowy, lecz systemowy…” – No faktycznie – bardzo odkrywcze…

  3. Hadret Marzec 8, 2006 o 21:39 #

    Ale mistrzostwo świata. Mógłbym pracować w takiej infolinii, podoba mnie się podejście pracowników. Nadałbym się idealnie q;

Dodaj komentarz

Przeczytaj poprzedni wpis:
no to już po PiSie :)

tusk und norrisPiS ma już przegwizdane z półobrotu :)(wygrzebane w usenecie, zapodane przez nieocenionego micha, dzięki! :))

Zamknij