Menu serwera

Brilliance - katalog

Brilliance – katalog

Praca przy marce Brilliance to była czysta przyjemność. Wprowadzenie tej marki na rynek wiązało się z obmyśleniem jej wizerunku jako produktu klasy premium, mającego intrygować zarówno mężczyzn, jak i kobiety. Dano mi w sumie wolną rękę i kilka dni na wytworzenie podstawowych materiałów marketingowych na zbliżającą się wówczas szybko Budmę (międzynarodowe targi budownictwa w Poznaniu). Założenia były proste: stworzyć coś, co początkowo będzie służyło wejściu z impetem na rynek, co będzie z miejsca określało i co będzie musiało być zauważalne by na nowość zwrócić uwagę.

Założony cel starałem się osiągnąć przede wszystkim konsekwencją w kolorystyce i prostotą. Stąd dosyć minimalistyczne założenia co do wyglądu opakowań paneli, etykiet i pozostałych materiałów, w których skupiłem się bardziej na prezentacji modelek, niż samego produktu. W początkowej fazie implementacji produktu wizerunek miał wskazywać na półkę premium i zbudować podstawy pod wyższą niż zwykła cenę paneli. Z czasem i wraz z wprowadzaniem kolejnych kolekcji w ramach marki miał być ten wizerunek bardziej oswajany, mniej agresywny, bardziej przystępny.

A więc gustowne i głębokie czernie, kapka złota, piękna twarz przewodnia marki i prostota tworzonych materiałów. Oto główne założenia dla Brilliance Floor.

Prezentację rozpoczynam katalogiem dla marki Brilliance Floor. Prosta forma, skupienie na przekazie wizualnym, próba krótkiego i zrozumiałego opisania zalet technologicznych produktu. Kilka przykładowych rozkładówek.

Pobierz “Katalog - katalog paneli podłogowych” brilliance-katalog.pdf – Pobrano 63 razy – 2 MB